Co se bude školit

Školení probíhá pro tyto hlavní služby, ale i další Vámi objednané služby

Co Vás na školení čeká

Na školení si ukážeme, jak správně nastavit všechny služby a jak tyto služby a jejich funkce efektivně fungují dohromady.

Všechny služby, nastavení a obchodní dovednosti Vám vysvětlíme a ukážeme na praktických příkladech z praxe.

Osnova běžného školení

  • Úvod do školení
  • Nejprve vám vysvětlíme základní a následně i pokročilé funkce
  • Společně si ukážeme příklady jednotlivých nastavení služeb
  • Předvedeme vám, jak bychom efektivně služby nastavili my
  • Pokud by šlo něco zlepšit, znovu trpělivě vysvětlíme
  • Tipy a triky
  • Prostor pro diskuzi
     a dobrou kávu

Tipy a triky

V rámci školení se s Vámi podělíme o naše dlouholeté know-how v navolávání, respektive v získávání nových zakázek z monitoringu soukromé inzerce.

Naučíme Vás komunikačním dovednostem, které povedou k Vašemu rychlému „náběru“ nemovitosti. Ukážeme Vám strategie práce s aplikací OctopusPro, nejvhodnější pro Vaše profesní uspořádání.

Konkurence

Také si ukážeme, v čem vynikáme oproti konkurenci a poskytneme vám cenné informace, jak skvěle zobchodovat Vaše obchodní případy pomocí našich nástrojů a služeb.

Péče o klienty OctopusPro

Jeden každý uživatel našich služeb a aplikací je pro nás velmi důležitý a významný klient.

Každému z Vás naše Oddělení péče o klienty poskytne v případě potřeby prakticky nepřetržitou emailovou nebo telefonní pomoc. Pracovnice v sekci pro klienty pravidelně oslovují ředitele a manažery našich klientů s jediným cílem – získat maximální množství informací o spokojenosti zákazníka se službami a aplikací OctopusPro, tak abychom mohli flexibilně reagovat na Vaše nové nápady na vylepšení nebo budoucí inovace.

Školení a péče o klienty

Máte zájem o školení našich produktů? Zavolejte nám, rádi přijedeme za Vámi a to po celé ČR.

Telefon

+420 776 259 259

Rádi Vám se vším poradíme!
Adresa

Biskupský dvůr 1152/2, 110 00 Praha 1

Máte dotaz? Neváhejte nás kontaktovat!